Skip to content

Koniec malowania!

4 marca 2012

Koniec malowania!Malowanie zakończone, kilka dni temu skończyłem malować, a wczoraj przespaliśmy tam pierwszą noc po kilkutygodniowych remontach. Dzisiaj przyklejałem jeszcze listy podłogowe, wykańczałem ostatnie wyprawki wyprawek, lakierowałem parapet i zakładałem gniazda.

Trzeba było się streścić, ponieważ jutro przyjeżdża ziomek z Komandora i robi nam wycenę wnęki na szafę. Zobaczymy czy nas stać 😉

Poza tym trzeba: kupić nowe lampy, pomalować ościeżnicę, założyć z powrotem grzejnik na swoje miejsce oraz przykleić resztę listew podłogowych. No i czeka nas trochę sprzątania w pokojach. Później czas na kolejne działania.

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

Koniec malowania!

No comments yet

Skomentuj

