Przeskocz do treści

Malowanie + zaklejanie dziur

19 lipca 2011

Malowanie + zaklejanie dziurWczoraj i dzisiaj udało się znów posunąć temat łazienki trochę do przodu. Wczoraj przemalowałem sufit oraz ściany dwukrotnie farbą lateksową. Z początku trochę miałem problem z farbą ponieważ rodzice polecali mi farby lateksowe Sigma. Pojechałem więc w miejsce, gdzie owe farby/farbę miałem zakupić, ale okazało się, że sklep został zlikwidowany 😐 Co zrobić ? Pojechałem do Castoramy i tam podpytałem sprzedawców, polecali mi farbę Bondux, taką też zakupiłem.

Maluje się dobrze, jak Sigmą 😉 Zobaczymy z czasem jaka będzie trwała.

Dzisiaj z kolei zakleiliśmy z tatą trochę dziur w ścianach i posadzce, które wcześniej wyrąbaliśmy do przeciągnięcia rur do wody oraz kanalizy. Pomału w łazience pojaśniało i od razu lepiej 😉

Malowanie + zaklejanie dziur

Malowanie + zaklejanie dziur

Malowanie + zaklejanie dziur

Malowanie + zaklejanie dziur

Malowanie + zaklejanie dziur

Malowanie + zaklejanie dziur

One Comment leave one →
  1. 20 lipca 2011 18:00

    Jestem niemym widzem tego spektaklu 😉 miksuję dla chłopców dobrą muzę z pokoju obok 😀

Dodaj komentarz